Een gebruiksvriendelijke website die de kosten van Google Ads heeft gehalveerd en de conversies heeft doen stijgen
Een volgende stap voor Dierenkliniek Breda
Dierenkliniek Breda stond voor een uitdaging: hun website leverde nauwelijks conversies op, ondanks aanzienlijke investeringen in een Google Ads campagne. We constateerde daarnaast dat de bestaande WordPress-website niet alleen onpersoonlijk was, maar qua uitstraling ook verouderd, wat niet overeenkwam met de moderne uitstraling van de kliniek. Wij waren ervan overtuigd dat er nog veel meer potentieel benut kon worden.
Makkelijk informatie vinden en afspraken maken
Ons team is aan de slag gegaan met het ontwikkelen van gloednieuwe website. Hierbij was het belangrijk dat de bezoekers van de website gemakkelijk de benodigde informatie konden vinden en het maken van een afspraak een stuk eenvoudiger zou zijn. Hoewel een afspraak bij de dierenarts niet altijd een plezierige aangelegenheid is, was het benadrukken van de gastvrije en huiselijke atmosfeer van de kliniek op de website ook een essentieel verbeterpunt. Door het terug laten komen van beeld van het enthousiaste team in combinatie met de patiëntjes, zouden al grote stappen gemaakt kunnen worden op dit gebied.
Ondanks een aanzienlijke budgetverlaging voor Google Ads, zijn we er met de nieuwe website van Dierenkliniek Breda in geslaagd meer baasjes in de omgeving van Breda aan te spreken. Het conversiepercentage van de Google-campagne is gestegen naar 15%, terwijl ruim 10% van alle bezoekers na hun landingspagina doorklikt naar de pagina ‘afspraak maken’.
Geruststellend en converterend
De nieuwe website fungeert nu als een essentiële informatiebron voor bezorgde huisdierouders, waardoor ze gemakkelijk toegang hebben tot relevante informatie en gerustgesteld kunnen worden. Onze expertise heeft Dierenkliniek Breda geholpen om hun online aanwezigheid te transformeren en hun doelgroep beter te bedienen. En niet geheel onbelangrijk, de kosten voor Google Ads zijn bijna gehalveerd, terwijl het aantal conversies juist flink omhoog is gegaan.
Meer Succesverhalen
Willems
Hoewel een nieuwe huisstijl niet specifiek gevraagd was hebben we dit wel meteen meegenomen in onze voorstellen. Dit viel goed en is daarna dus verder uitgewerkt tot een compleet nieuwe huisstijl en website.
4CleverDental
Een op maat gemaakte webshop voor 4CleverDental, gespecialiseerd in luxe, innovatieve instrumenten voor dentale professionals.
BAM Hyperloop
Bij iets futuristisch en innovatiefs zoals de Hyperloop hoort natuurlijk ook een zeer stijlvolle brochure om het plan aan de man te brengen.
Huis in het Veld
Met trots hebben we voor BEMOG een krachtige huisstijl gecreërd die stoere moderniteit en historische charme combineert voor het 'Huis in het Veld' project.